RED COAT & PINK SWEATER



Witajcie! Na dobre zakończenie weekendu i początek nowego tygodnia, przychodzę do Was z energetyczną stylizacją. Gdy kilka tygodni temu powstał ten fantastycznie czerwony płaszcz, myślałam, że wykorzystam go dopiero wiosną. A to dlatego, że mimo, że jest wykonany z kaszmiru, to niekoniecznie nadaje się na naszą zimną aurę, która zbliża się wielkimi krokami. Jednak dzisiejszy poranek przyniósł nieoczekiwaną niespodziankę, ponieważ od razu po przebudzeniu wiedziałam, że przygotuję dla Was nową stylizację i to właśnie z TYM płaszczem. Piękne słońce, wolna niedziela, czego chcieć więcej? Plan wykonany w stu procentach! Bardzo się cieszę, że mogłam wykorzystać dwa elementy mojej garderoby, które są moimi ulubionymi. Oczywiście mam na myśli torebkę, którą zakładam przy każdej możliwej okazji oraz sweter. Zazwyczaj pewien składnik mojej stylizacji ma swoją unikatową historie. Tym razem nie mogło być inaczej. Przeglądając różne profile na instagramie, któregoś dnia znalazłam ten sweter i się zakochałam. Niestety nie było żadnej adnotacji gdzie go kupić, a profil na którym go znalazłam był zagraniczny, zatem moja nadzieja na jego posiadanie przepadła. Minęło kilka tygodni, wybrałam się na zakupy po pracy i nagle BOOM. W przymierzalni wypatrzyłam mój wymarzony, różowy sweter. Chyba nie muszę opisywać swojego szczęścia w tamtej chwili. Połączyłam go z czerwonym płaszczem właśnie dlatego, że jest to bardzo nietypowe zestawienie kolorów. A tak lubię najbardziej! Lubicie oryginalność w modzie czy podążacie bezpieczną ścieżką? 

Życzę Wam udanego tygodnia!
Pozdrawiam, Wixonka













płaszcz - Joanna Sadowska
spódnica - Joanna Sadowska
sweter - H&M
torba - Aldo
buty - Noname

9 komentarzy:

  1. Czerwień i róz to nietypowe połączenie, ale muszę przyznać, że świetnie Ci wyszlo! Zakochałam się w płaszczu, ożywi każda stylizacje. Sweterek widzilam u Ciebie już wcześniej i od razu bardzo mi się spodobał. Idealnie dobrane buty i do tego ta spódnica 👌 Masz świetny styl, czekam już na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym na tak cudowne połączenie! Jestes niesamowita kochana! :)))


    ------------------->>
    http://marczewski-jestemmisiem.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz i sweter niesamowite. Połączenie różu i czerwieni w tym przypadku wygląda bardzo dobrze. Super, że stawiasz na odwagę w kwestii mody. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie mogę się przekonać do połączenia czerwieni z różem,ale Tobie bardzo to pasuje :) śliczna torebka ;)
    zapraszam do siebie na konkurs :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe połączenie, płaszcz ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz ! Mega jest to połączenie różu z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne choć nietypowe połączenie ;) bardzo mi się podoba Twoja sylizacja

    >> Pozdrawiam 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amaaazing color combination! Also such a gorgeous coat!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger