RED CULOTTES? NO WAY!



Gdyby rok temu ktoś powiedział mi, że wiosną moją ulubioną częścią garderoby będą szerokie i zwiewne spodnie typu culottes, nigdy bym w to nie uwierzyła. Od kiedy pamiętam byłam wiecznie zakochana w rurkach i nie przechodziło mi przez myśl, że mogę założyć coś innego, niż ukochane rurki w uwielbianej przeze mnie czerni. A jednak stało się, zatem pamiętajcie NIGDY nie mówcie NIGDY, bo możecie się nieźle zdziwić. Jakiś czas temu, razem z mamą wpadłyśmy na pomysł aby je uszyć, jednak w pierwszej wersji pojawiły się w kolorze czarnym. Ale przecież ja uwielbiam czerwień i czuję się w niej świetnie, więc dlaczego by nie uszyć identycznych ale właśnie w kolorze krwistej czerwieni? I był to strzał w dziesiątkę.  Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na opinie,

XOXO WIXONKA














spodnie - Joanna Sadowska
koszula - ONLY
buty - Adidas Superstar
torebka - Joanna Sadowska
zegarek - Gino Rossi
okulary - zeroUV

zdjęcia @cherreny

3 komentarze:

  1. świetna jesteś,powodzenia dalej! :) a Twoja mama to chyba mistrzyni, można od niej jakieś ubranka kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*Tak, mama jest moim mistrzem! :) nie ma gotowych projektów ponieważ szyje na miarę, co wiąże się z dopasowaniem ubrania do klientki :)

      Usuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger