21/10/17 DENIM COAT



Dzień dobry! Dawno tu nie zaglądałam, aż wstyd się przyznać, bo zdjęcia mam gotowe od początku tego miesiąca. Niestety, ilość zjazdów na mojej uczelni w październiku przerosła moje oczekiwania. Na cztery weekendy w tym miesiącu, tylko jeden mam wolny. Ale będzie tylko lepiej! W ostatnim poście dałam Wam do zrozumienia, co najbardziej lubię nosić jesienią i do czego przywiązuję najwięcej uwagi. Są to oczywiście PŁASZCZE! I dzisiaj przychodzę do Was z moim nowym nabytkiem. 

Jeansowy, długi, spersonalizowany, z wyszarpanymi detalami...chyba nie muszę mówić, że jest to moja perełka na wieszaku z płaszczami? Myślałam o takim płaszczu od dłuższego czasu, aż w końcu udało się go stworzyć! W pracowni znalazłam ciemny jeans, który leżał na półce od dawna i zaczęłyśmy działać z mamą. Kwestia modelu była dla nas oczywista, musiał być prosty i ciekawie wykończony. Jego główną ozdobą jest oczywiście pionowy napis "WIXONKA" na plecach. Żeby osiągnąć taki efekt, musiałyśmy znaleźć sposób na to, aby ładnie wyszarpać tkaninę. Dlatego też, płaszcz został wykończony "na surowo" i wpakowany do pralki zaraz po uszyciu. Jak się okazuje to szybki i skuteczny sposób na to, żeby osiągnąć ładny efekt "wyszarpania" tkaniny.

Myślę, że kwestia uszycia płaszcza nie była tak kłopotliwa, jak znalezienie innych części do całej stylizacji. Sukienki, spódnice, bluzki, spodnie...nic nie komponowało się dobrze! Po wielu próbach, postawiłam na dżinsowe spodnie w kolorze bardzo zbliżonym do płaszcza, niebieską koszulę, którą kilka lat temu zabrałam z szafy mojego taty oraz ciemną, granatową torebkę. Akcentem kolorystycznym w tej stylizacji są pomarańczowe okulary, które mają tutaj swój debiut! 


Jak Wam się podoba taki płaszcz? Dajcie znać! 

Buziaki, WIXONKA! 

płaszcz - Joanna Sadowska 
spodnie - H&M 
koszula - noname 
torebka - Zara
buty - Carinii
okulary - Forever 21 
zegarek - Fossil 


3 komentarze:

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger