13/01/18 FIRST POST IN NEW YEAR



Witajcie w Nowym Roku! Macie jakieś postanowienia? Jesteście zgodni z popularnym stwierdzeniem "nowy rok, nowa ja"? Ja postawiłam sobie kilka celów i zamierzam je systematycznie realizować! 

Pierwszy post w tym roku jest mocno kolorowy, a to wszystko za sprawą nowej, koronkowej spódnicy! Pokochałam ją od razu, gdy zobaczyłam upięte kawałki tkaniny na manekinie. W ostatnim czasie bardzo polubiłam długość MIDI, dlatego też w mojej garderobie pojawiły się cztery nowe spódnice właśnie w tej długości! Pokażę Wam je, w różnych odsłonach.

Chciałam, aby główną rolę w tej stylizacji grała właśnie spódnica, dlatego pozostałe elementy zostawiłam w stonowanych kolorach. Zdecydowałam się na kaszmirowy sweter, którego szukałam bardzo długo, ponieważ nie mogłam znaleźć takiego odcienia beżu, który by mi odpowiadał. Ten jest idealny! Kurtka to mój niezmienny hit, w której od 2 lat chodzę przez całą zimę. Jest to futerko mojej mamy, które wisiało w naszej garderobie od 15 lat, aż w końcu (jak zawsze) przyszedł czas na to, aby je wykorzystać. Takie zapomniane elementy często, wbrew pozorom są kluczem do odświeżenia swoich stylizacji. Jeśli chodzi o dodatki, prezentuję Wam moją największą perełkę - torebkę Zofii Chylak, którą dostałam na dwudzieste urodziny! Taka torebka, może "zrobić" Wam cały LOOK. Ma regulowany, długi pasek, który możemy nosić w różnych długościach. Dodatkowo można do niej dokupić standardowy łańcuszek, bądź dłuższy, cienki pasek. Wszystko zależy od tego, jak lubicie nosić torby! :) 

spódnica | futerko - Joanna Sadowska
sweter - ZARA
torba - Zofia Chylak
biżuteria - Fossil
buty - noname
okulary - ZeroUV 


8 komentarzy:

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger