WHITE & GOLD START



Chcesz zacząć nowy projekt? Musisz to zrobić w środę lub w sobotę, to najlepszy czas. Tak powiedziała mi moja mama. Więc jestem, zaczynam w środę pierwszego czerwca i robię sobie duży prezent na dzień dziecka. Dlaczego prezent? Ponieważ pomysł na bloga pojawił się już jakiś czas temu, ale nie miałam na to zupełnie czasu, wbrew pozorom jest to dość pracochłonne zajęcie. Jednak z własnego doświadczenia wiem, że jeżeli czekamy na coś bardzo długo to finalnie uda nam się to osiągnąć. 
Przejdźmy do konkretów. Mam na imię Wiktoria, mam 18 lat i jestem w trakcie najdłuższych wakacji w swoim życiu. Prawdopodobnie niektórzy z Was kojarzą mnie z Instagrama, gdzie kryję się pod nazwą wixonka. Skąd pomysł na bloga? Z modą jestem związana od dziecka, ponieważ moja mama zajmuje się szyciem na miarę. Zawsze gdy jesteśmy razem w pracowni mamy milion pomysłów na minutę i powoli je realizujemy. Zatem stylizacje, które będą tutaj zamieszczane, będą tworzone we współpracy z najwspanialszą kobietą pod słońcem - moją mamą.
 Ufff początki są trudne ale mam nadzieje, że jakoś przez to przebrnęłam. Oglądajcie zdjęcia, komentujcie, przekazujcie cenne rady co poprawić, a czego unikać. 
Czekam na opinie.

XOXO WIXONKA












spódnica - Joanna Sadowska
bluzka -  Joanna Sadowska
buty - Puma
torebka - River Island
zegarek - Gino Rossi
bransoletka - biżuteria YES


zdjęcia @cherreny

7 komentarzy:

  1. Świetny początek! Cudna stylizacja! Z pewnością będę często zaglądać.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Zapraszam, w sobotę będą nowości! 💎

      Usuń
  2. Kojarzę cię właśnie z insta i bardzo lubię twój styl. Na pewno będę tutaj zaglądać :) powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i przypadkowo Cię x insta wyczaiłam , ale nie żałuję.
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cute !!! i love your dress !! Kiss from France, Charlotte
    http://www.amoureusement-mode.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja! twoja mama szyje przepiekne rzeczy, milo, ze masz z kim w domu dzielic swoja pasje :)

    zapraszam do mnie! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger