DOUBLE SHIRT? WHY NOT!



Uwielbiam nosić koszule bo sprawiają, że praktycznie zawsze wygląda się w nich dobrze. Jakiś czas temu, podczas szybkich zakupów w Zarze, natrafiłam na cienką, bawełnianą koszulę w biało czerwone paski. Stwierdziłam, że będzie genialna do poszarpanych jeansów typu boyfriend, które ostatnio dostałam od cioci. Poza tym, 100% bawełny bardzo zachęca do kupna, ponieważ dzięki temu, takie ubranie sprawdzi się praktycznie podczas wszystkich pór roku. Dwa tygodnie później ponownie odwiedziłam Zarę i natrafiłam na tą samą koszulę, ale w kolorze biało niebieskim. Wtedy mama zadała to jedno, ważne pytanie: PO CO NOSIĆ JEDNĄ KOSZULĘ, SKORO MOŻNA ZAŁOŻYĆ DWIE? I w taki oto sposób pojawił się pomysł na tą stylizację. Dobrałam do tego prosty, wręcz szkolny, lniany worek z wykończeniem z brązowej skóry. VOILA! Minimalizm to jedno, ale czasami warto pokusić się o coś ekstrawaganckiego. Zachęcam do obejrzenia zdjęć i pozostawienia opinii. A Wy lubicie proste, klasyczne wzory czy staracie się eksperymentować? Dajcie znać.

XOXO WIXONKA










koszule - ZARA
spodnie - House
torebka - Joanna Sadowska
buty - Nike
okulary - H&M

3 komentarze:

  1. Odkąd zobaczyłam zdjęcie z tą "koszulą " na instagramie , zastanawiałam się jak ona jest uszyta , gdzie taką dostać . Cały jej schemat był dla mnie jedną wielką tajemnicą , ale nigdy bym nie wpadła na to , że są to po prostu dwie koszule . Genialny pomysł ! Dobrze jest znaleźć taką Wiktorię , która inspiruje :) !
    Mam nadzieje , że pojawi się post o eleganckich stylizacjach na rozpoczęcie roku .
    Katerinka :)))

    20 lipca 2016 15:22

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej koszuli, wygląda bardzo efektownie i oryginalnie! Osobiście nie przepadam za koszulami ale twoja stylizacja jak najbardziej mi się podoba!

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta stylizacja. Masz bardzo ciekawe oprawki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger