23/01/18 WHITE WINTER LOOK



Cześć! 
Tę stylizację miałam w głowie już na początku jesieni, ale wiedziałam, że pokażę Wam ją dopiero wtedy, gdy na zewnątrz zrobi się biało. NO I JEST! Śnieg został z nami na dłużej - są i zdjęcia, a co najlepsze, wyszły właśnie tak, jak to sobie wyobrażałam! 

Pierwszym elementem w tej stylizacji, był jasny kożuch, który dostałam od babci. Co ciekawe, został wyłowiony z secondhandu za grosze. Ma przepiękny kolor i fason, który bardzo lubię, a przy okazji spełnia swoją rolę, czyli grzeje w mroźne dni! Później pojawiła się sukienka. Razem z mamą długo nad nią myślałyśmy, ale finalnie idealnie wpasowała nam się w klimat! Ma przydługie rękawy, jest wykonana z koronki, no i najważniejsze, ma golf, a jak wiecie - golfy to moja ogromna słabość! Nie mogę się doczekać, aż stworzę z nią prawdziwie letnią stylizację. I w końcu mogłam zaprezentować Wam mój jesienny zakup, czyli buty marki Timberland, w przepięknym piaskowym kolorze. Możecie je teraz zgarnąć w promocji na stronie e-timberland.pl. Ja jestem nimi totalnie zachwycona! Dodatki to czapka i szalik, kupione w H&M parę lat temu. Wyciągnęłam je z dna szafy, ponieważ jako jedyne, mają tak idealnie śmietankowy kolor.

Jak Wam się podoba taki LOOK na zimowe dni? 

sukienka - Joanna Sadowska
płaszcz - noname
buty - Timberland
czapka i szalik - H&M


3 komentarze:

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger