FIRST ANNIVERSARY - CREAM WHITE LONG SHIRT 4/06/17


12 miesięcy, 20 postów, 13 tysięcy zdjęć, ponad 16 tysięcy wyświetleń, 16 torebek, 14 par butów, średnio 3 godziny pracy nad postem - tak w liczbach można podsumować roczną pracę nad blogiem. Ale pod tymi cyferkami kryje się mnóstwo radości i rozwoju osobistego. Przez ten rok wiele się zmieniło, stałam się bardziej odważna i pewna siebie. Oczywiście mogłam przygotować więcej postów, jednak zawsze zwracam uwagę na to, aby wszystko było ze sobą dobrze zestawione. Drugą kwestią jest to, że wiele elementów jest tworzonych przez moją mamę od podstaw, a to często zajmuje sporo czasu. Można powiedzieć, że do tworzenia postów na blogu przyczynia się cała moja rodzina, ponieważ razem z mamą projektujemy ubrania i torebki, a tata robi zdjęcia. Bardzo doceniam ich wsparcie! Zatem, jeżeli macie w planach rozpoczęcie jakiejś działalności kreatywnej, czegoś co może spełniać wasze marzenia lub po prostu czegoś co pozwoli Wam wyrażać siebie - zróbcie to, nie czekajcie na "ten odpowiedni moment". Nie ma na co czekać, wkrótce to Wy będziecie świętować! 

Nie wiem czy pamiętacie stylizację z pierwszego posta na blogu, który został opublikowany 1 czerwca 2016 roku. Byłam ubrana w białą, jedwabną spódnicę i koszulę z tej samej tkaniny. Dlatego na rocznicę postanowiłam wybrać podobną wersję kolorystyczną. Długą, kremową koszulę z rozporkami po bokach i na rękawach zestawiłam ze skórzanymi butami na grubym, złotym obcasie. Złote dodatki idealnie komponują się ze śmietankowym kolorem sukienki. Nie byłabym sobą, gdybym nie założyła mojej ulubionej, okrągłej torebki na lato, zrobionej przez mamę z bawełnianego sznurka skręconego w warkocz i naszytego na skórzaną podstawę. Torebki można stworzyć ze wszystkiego, dlatego projektujemy już kolejne modele, które czekają na publikacje. Moim prezentem na rocznicę są szalenie oryginalne okulary, w których zakochałam się od pierwszego zobaczenia. Znalazłam je na tydzień przed pierwszym czerwca i powiedziałam sobie, że gdy będą na mnie czekać w Dniu Dziecka to będzie znak. I stało się! W czwartek po pracy pojechałam do galerii i wyszłam z niej przeszczęśliwa, z nową parą okularów w torebce. Warto wspomnieć, że na punkcie okularów mam totalnego fioła. Myślę, że są one idealnym dopełnieniem tej stylizacji i będę je nosiła przez całe lato. 

Oby kolejny rok blogowania upłynął równie pozytywnie! 

Buziaki, wixonka

koszula - Joanna Sadowska
torba - Joanna Sadowska
buty - Aldo
okulary - MIUMIU
biżuteria - Fossil


1 komentarz:

  1. Stylizacja piękna. Oksy, biżuteria i te złote obcasy świetnie współgrają ze sobą. Gratuluję wspaniałej pracy :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://palola-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger