12/07/17 LEATHER ASYMMETRIC SKIRT


Biała koszula to dla wielu z Was kwintesencja elegancji. Z długim rękawem, zapięta pod szyję, dopasowana lub luźna, czy jak w moim przypadku, opuszczona na ramiona z rozszerzanymi i wiązanymi rękawami. Myślę, że mogę śmiało stwierdzić, że we wszyskich wcieleniach będzie wyglądała fantastycznie.

Co zrobić aby wyróżniać się na tle innych zestawów z białą koszulą?

 Żeby nie było zbyt nudno, swoją stylizację warto podkręcić oryginalną formą, kolorem lub tkaniną pozostałych elementów. U mnie koszula jest podstawą. Zabawę zaczęłam dobierając do niej pomarańczową, skórzaną spódnicę z asymetryczną falbaną, czyli najmodniejszym trendem tego sezonu. Kiedyś myślałam, że kolor pomarańczowy zupełnie do mnie nie pasuje, ale ostatnio zaczęłam się do niego przekonywać. Tym bardziej w połączaniu z czerwoną pomadką na ustach - to mój faworyt. Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na zamszową torebkę w kolorze baby blue, stworzoną z kawałków skóry wyciętej ząbkowanymi nożyczkami. To bardzo ciekawy i prosty sposób, na nadanie swoim ubraniom oryginalnego wyglądu. Wybierając buty do tej stylizacji, zdecydowałam się na przepięknie cieliste sneakersy marki Nike z panterkową wstawką. Miłość od pierwszego zobaczenia na sklepowej półce!

Jakie są Wasze sposoby na białe koszule? Czy w ogóle je lubicie?
Dajcie znać w komentarzach.

Buziaki, Wixonka!

koszula - nakd.com
spódnica - Joanna Sadowska
torebka - Joanna Sadowska
buty - Nike x Warsaw Sneaker Store 
okulary - H&M

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia !
    Ciekawa stylizacja <3 Wszystko ładnie współgra :)

    http://palola-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger