19/11/17 CASUAL LOOK WITH FOSSIL Q



Cześć! Przychodzę do Was w szare, spokojne, niedzielne popołudnie. Miałam chwilę czasu, więc jestem z nowym postem! A w nim stylizacja idealna na taką pogodę, którą aktualnie mamy za oknem.

Ostatnio w relacji na Instagramie pokazałam dwie fajne rzeczy, które dostałam od firmy NA-KD.  Była to czerwona bluza z kapturem oraz wyszarpane jeansy, których użyłam podczas tworzenia stylizacji. Przy okazji, jakiś czas temu udało mi się kupić ciepły i otulający sweterek w Zarze, w przepięknym, śmietankowym kolorze. Trzecim elementem (ostatnio chodzę w niej non stop) w mojej stylizacji, jest kurtka z KRÓTKIM RĘKAWEM. Tak wiem, brzmi to co najmniej dziwnie, ale to prawda. Często bywa tak, że wyciągając jakąś tkaninę w pracowni, okazuje się, że nie ma jej na tyle dużo by osiągnąć upragnioną przeze mnie długość. Więc trzeba kombinować, żeby coś jednak z tego wyszło. I takim sposobem powstała ona - kurtka z krótkim rękawem. Planuję kupić do niej długie rękawiczki, które nie tylko zadbają o to abym nie zmarzła, ale również będą pełniły funkcje ozdobną.  Dzisiejsze dodatki to torebka, która została okrzyknięta "jamnikiem" ze względu na swój podłużny kształt. Przy okazji bardzo ładnie zgrywa się kolorami z resztą stylizacji. Do tego dobrałam buty w ciemnym odcieniu beżu na obcasie.

Jak pewnie wiecie, nie za często noszę kolczyki, ale nigdy nie rozstaję się z zegarkiem. Ostatnio otrzymałam wyczekiwaną paczkę od marki Fossil . Znajdował się w niej najnowszy zegarek hybrydowy Fossil Q. Jest to zegarek, który z wyglądu przypomina klasyczny model, ale działa jak smartwach. Po zainstalowaniu aplikacji na Waszym smartfonie uzyskujecie dostęp do takich funkcji jak monitorowanie aktywności i snu, zarządzanie muzyką czy nawet zrobienie zdjęcia jednym przyciskiem na zegarku, a godzina i data aktualizują się automatycznie!
Może warto pomyśleć o takim zegarku planując świąteczne prezenty? 

Życzę Wam pięknego tygodnia :)
Buziaki, WIXONKA!

spodnie - NA-KD
sweter - ZARA
kurtka - Joanna Sadowska
torebka - Joanna Sadowska
buty - Deichmann
zegarek - Fossil Q 
kolczyki - Rossmann


1 komentarz:

  1. Love so so much this outfit!! Specially the boots!!
    Regards.
    https://couponsvolcano.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger