09/08/16


Cześć! Wakacyjny, pięknie słoneczny i pełen kwiatów post przed Wami.
Skład tej stylizacji jest bardzo prosty: sukienka, buty, torebka i minimalna ilość dodatków. Może się wydawać, że będzie nudno i zbyt klasycznie. Jednak zawsze, najważniejszą rolę w ubraniu odgrywa tkanina, tego uczy mnie moja mama i Wam również radziłabym to zapamiętać. W tym przypadku też od tego nie odbiegam. Sukienka jest po prostu dłuższą bluzką, jednak to właśnie kwiatowy wzór odgrywa główną rolę i tworzy całą stylizację. Dość zabawne jest to, że kilka lat temu, z tej samej tkaniny, zostały uszyte poszewki na poduszki do mojego pokoju, jednak od razu zaznaczam, że materiał lepiej sprawdza się w formie sukienki. Jak lato, to oczywiście klapki. Warto inwestować w buty, które będą nam się podobały i służyły przez dłuższy czas, a nie takie, które po jednym sezonie trafią na dno szafy. Torebka to mój ostatni numer jeden, coś, w czym zakochałam się od pierwszego spojrzenia na sklepowej półce. Taki klasyk musi być w każdej garderobie, bez wyjątku. Jak Wam się podoba? Podzielcie się opinią w komentarzach. 

XOXO WIXONKA









sukienka - Joanna Sadowska
torba - Aldo
buty - Aldo
okulary - ZARA
bransoletka - Biżuteria YES

2 komentarze:

  1. Cała stylizacja świetna, ale moje serce skradł kolor Twojej szminki. Zakochana jestem w niej :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jakbyś była w ciąży. :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger