BLACK LINEN DRESS


Jak większość z Was opisałaby wrześniową aurę? Jak dla mnie to mgliste, zimne poranki, pochmurne i chłodne popołudnia oraz szybkie zachody słońca. Jednak to niekoniecznie pasuje do tego co widzimy za oknem. Owszem, poranki są rześkie i mgliste, ale później następuje zupełna przemiana i możemy cieszyć się słonecznym, ciepłym, niemalże letnim dniem. Co nie ułatwia mi sprawy z ubieraniem się. Dlatego świetnym wyjściem będą ubrania o długości 3/4, dotyczy to zarówno długości sukienki, spódnicy lub spodni ale również długości rękawów. Stąd też pomysł na czarną, lnianą sukienkę do połowy łydki, która jest idealna na taką przejściową pogodę. To byłby zupełnie normalny i klasyczny "all black look" gdyby nie białe, skórzane sandały na obcasie. Są niebotycznie wysokie, więc założenie ich było nie lada wyzwaniem. Ala jakoś dałam radę! Warto zwrócić uwagę na rękawy, które są asymetryczne, co zazwyczaj możemy zauważyć raczej w sukienkach lub spódnicach. Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na skórzaną torebkę o okrągłym kształcie na czterech paseczkach, okulary z herbacianymi oprawkami i pierścionek z mlecznym bursztynem, kupiony kilka lat temu na wakacjach. Mini detal na szyi to popularny ostatnio choker, czyli w moim przypadku skórzany rzemyk. Jestem bardzo ciekawa, czy założylibyście taką sukienkę ze zdjęcia. 

Jeżeli macie jakiś pomysł na to, o czym chcielibyście poczytać na moim blogu lub jaki post by Was interesował, napiszcie mi o tym na Instagramie lub tutaj, w komentarzu. 









sukienka - Joanna Sadowska
torebka - Joanna Sadowska
buty - noname
okulary - Reserved
pierścionek - noname


4 komentarze:

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger