AUTUMN LOOK



Po ponad miesięcznej nieobecności, witam się z Wami jesiennym postem. Bardzo lubię tą porę roku, ale niestety nie w takim wydaniu w jakim obecnie występuje. Mówiąc jesień, mam w głowie kolorowe liście na drzewach i słońce, które delikatnie otula nas resztkami swojego ciepła. A tymczasem za oknem szaro, deszczowo i zimno. Żeby nie było za łatwo mnie rozłożyło przeziębienie, a mój fotograf nie jest jeszcze przyzwyczajony do sesji w takich warunkach. Jednak wspólnymi siłami udało nam się coś stworzyć. Ale żeby nie przedłużać, wyjaśniam o co tu właściwie chodzi. Zaczęło się rok temu, gdy zakochałam się w długich płaszczach. Dałam temat mamie i powstało cudo, które widzicie na zdjęciach. Jeśli chodzi o tkaninę, to chyba nie muszę jej nikomu przedstawiać, ponieważ jodełka jest klasyką gatunku. Zazwyczaj widuje się ją w kolorze czarno białym, jednak u mnie jest trochę inaczej. Przechodziłam w tym płaszczu całą jesień i wiosnę, a teraz ponownie powrócił do łask. Jakiś czas temu dostałam przesyłkę od firmy NA-KD z wybranymi przez siebie ubraniami. Gdy tylko zobaczyłam ten golf, wiedziałam, że muszę połączyć go z ulubionym płaszczem. No dobrze, wszystko fajnie, ale zadałam sobie pytanie, co dalej? Początkowo nie miałam pomysłu jak się za to zabrać. I nagle, olśnienie, okazało się, że został jeszcze materiał z płaszcza i to właśnie w ten sposób, tkanina stała się inspiracją do stworzenia spódnicy z modnymi teraz frędzlami. Na tym nie koniec. Podążając tym tropem, torebka powstała z dwóch kieszeni kamizelki, które dawno temu zostały od niej odprute. Okazuje się, że nasza pracownia ukrywa przed nami same drogocenne rzeczy. Kolorystycznie dobrałam buty z firmy Deichmann, które ku mojemu zdziwieniu okazały się bardzo wygodne. Przekazuję zdjęcia do Waszej dyspozycji, dajcie znać czy stylizacja Wam się podoba.

Pozdrawiam, Wixonka


 






płaszcz - Joanna Sadowska
golf - NA-KD
spódnica - Joanna Sadowska
torebka - Joanna Sadowska
buty - Deichmann

8 komentarzy:

  1. Aaa, jejku, dlaczego każda Twoja stylizacja musi być taka świetna?
    Uwielbiam ten look! Wszystko w połączeniu daje świetny efekt, jednak szczególnie moje serce skradł golfik i buciki�� Całość prezentuje się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że stylizacja przypadła do gustu!

      Pozdrawiam, buziaki :*

      Usuń
  2. Płaszcz jest nieziemski! Wdziałabym taki chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, niespotykany płaszcz :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite włosy :o Kręcone lokówką, czy naturalnie masz taki skręt i same się tak układają?
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przecudownie :o Zazdroszczę Ci włosów ! :D
    http://ligg-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger