08/04/2017 BLUE SPRING OUTFIT


Ale to była długa przerwa, aż wstyd się przyznać! Na "chwilę" wypadłam z rytmu, ale już wszystko wraca do normy. Taką mam nadzieję.

Wiosna, słońce i ciepło zdecydowanie pozytywnie wpływa na moje nastawienie, a co za tym idzie, mam w głowie mnóstwo pomysłów na stylizacje i zdjęcia! Dlatego też, dziś pojawia się nowy, świeżutki, promienny, wiosenny i NIEBIESKI post. Tak, tak, mnóstwo epitetów, ale nie jestem w stanie opisać tego outfitu jednym słowem. Tworząc dzisiejszą stylizację wszystko działo się bardzo spontanicznie. Każdy z elementów powstał w dużych odstępach czasu, a jednak jakoś udało mi się wszystko ze sobą połączyć. Co jak wiecie w moim przypadku nie jest rzeczą prostą, bo albo na 100% albo wcale. Jako pierwsze pojawiły się jeansy, które mam w szafie od gimnazjum, ale na jakiś czas o nich zapomniałam. Wystrzępiłam je delikatnie w nogawkach i wróciły do łask. W związku z moim zamiłowaniem do płaszczy, w marcu zeszłego roku w garderobie pojawił się kaszmirowy, długi, szlafrokowy egzemplarz. Od razu wiedziałam, że wiosną będzie idealny! Kolejną rzeczą była koszulowa sukienka, o kroju uwielbianym przez moją mamę. Potwierdzeniem tego, może być fakt, że na wieszaku wiszą już cztery takie sukienki, ale każda jest z innej tkaniny. Zwykle nie podążam ślepo za trendami, ale połączenie sukienki ze spodniami jak najbardziej przypadło mi do gustu! Następnie, zupełnym przypadkiem powstała torba ze skóry z metalicznym połyskiem. Lubię takie małe i poręczne modele na łańcuszku, ponieważ zawsze zmieszczą najpotrzebniejsze mi rzeczy. Ostatnim elementem, który zjawił się najpóźniej, bo na początku tego tygodnia, były buty marki CARINII. Gdy tylko otworzyłam paczkę, wiedziałam, że połączenie jasnej szarości z niebieskimi elementami będzie idealne! Nie pozostało mi nic więcej, jak życzyć Wam pięknej i modnej wiosny! 

Na stronie mivo.pl na hasło: WIXONKAM20 macie 20% zniżki na nieprzecenione produkty! 

A Wy jakie kolory będziecie nosić wiosną? Stawiacie na klasykę czy wolicie trochę poszaleć?

spodnie - H&M
sukienka - Joanna Sadowska
płaszcz - Joanna Sadowska 
torebka - Joanna Sadowska
buty - CARINII
okulary - zeroUV















6 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i elegancko oraz luźno dzięki koszuli ;) Piękne buciki <3
    http://rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie płaszcze,pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama uwielbiam płaszcze, dlatego stylizacja bardzo mi się podoba, chociaż to zdecydowanie nie moje kolory, bo ja wybieram czarne lub pochodne czarnego. Zdjęcia są również świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo prosto ale wciąż zjawiskowo :) Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger