21/04/17 DENIM TOTAL LOOK


Ale się rozszalałam, znowu mam dla Was coś nowego! Tym razem postawiłam na denimowy total look, który skradł moje serce. 

Mówiąc jeans, myślimy Levi's, Wrangler, Lee lub po prostu piękny błękit. Jeansowe spodnie lub kurtki dostępne w sieciówkach wcale nie muszą być gorszej jakości, a ja jak wiadomo, wybierając ubrania zawsze zwracam ogromną uwagę na tkaninę, z której są wykonane. Gdy rok temu zobaczyłam tę kurtkę w Zarze początkowo nie byłam do niej przekonana. Jednak stwierdziłam, że jest zupełnie inna niż wszystkie, które mam w szafie. Oryginalność zapewniła jej długość, strzępienia i napis na plecach. To właśnie te elementy sprawiły, że postanowiłam ją kupić. Można fajnie przełamać nią elegancki look lub po prostu narzucić ją na codzienną stylizację. Sposoby na wykorzystanie kurtki jeansowej jest wiele, wszystko zależy od waszej kreatywności! Ja postanowiłam zestawić ją z denimowymi spodniami typu culottes, które udało mi się kupić na wyprzedaży w H&M za 40 złotych. Byłam w szoku, bo są wykonane w 100% z bawełny! Ale tak naprawdę, prawdziwą perełką w tej stylizacji jest torebka w kształcie koła. Złota aplikacja na środku to logo Versace, które zostało zdemontowane ze skórzanej kurtki sprzed lat. Zdecydowanie ta torebka będzie moim numerem jeden, jeśli chodzi o wiosenne i letnie look'i! Dopełnieniem stylizacji są czarne szpilki oraz oversize'owe okulary.

kurtka - ZARA
spodnie - H&M
torebka - Joanna Sadowska
szpilki - Kazar
pasek - noname
okulary - ZeroUV


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger