15/04/17 LONG KHAKI SWEATER



Cześć! Korzystając z tego, że miałam dzień wolny, postanowiłam tu coś dla Was napisać. Zeszły weekend był dla mnie bardzo pracowity, ponieważ zrobiłam aż 3 sesje na bloga! Był to bardzo dobry pomysł, zważając na to, co dzieje się teraz za oknem. Ale nie zbaczajmy z tematu, jakim jest przedstawienie mojej dzisiejszej stylizacji. Postanowiłam, że pokażę Wam coś mega prostego, ponieważ każdy, kto będzie miał na to ochotę, może ubrać się podobnie. Pamiętajcie, że gdy tworzycie swój look, na samym początku warto wybrać bazę, do której dodacie inne, wyróżniające się na jej tle części garderoby. Moją bazą są czarne spodnie z "piercingiem" przy nogawkach oraz biała, bawełniana koszula    z szerokimi rękawami, które mają ozdobne wiązanie. Do tego, dobrałam mój ulubiony, ekstra długi sweter z wełny boucle w kolorze khaki. Idealnie nadaje się na wiosnę, potwierdzam, sama sprawdziłam! Właśnie teraz zaczęła się zabawa, ponieważ, oczywiście mogłabym już zakończyć kompletowanie mojej stylizacji, ale wtedy okazałaby się po prostu nudna. Dlatego też, dobrałam do niej oversizowe okulary zerówki oraz koronkowy choker, również w kolorze khaki. Jeśli chodzi o torebki, podobno liczą się albo te mikroskopijne, które nie pomieszczą nawet Twojej ulubionej szminki lub te ultra duże, do których zazwyczaj wrzucamy wszystko co znajdziemy na swojej drodze, nawet jeżeli niekoniecznie jest nam to potrzebne. Ja wybrałam tą dużą z połyskującej skóry, jednak nie jest to największy model jaki posiadam w swojej garderobie. Żeby dopełnić stylizację, założyłam czarne, skórzane buty typu "loafers" z łańcuszkiem. Są wykonane z tak miękkiej skóry co sprawia, że czuję się w nich jak w najwygodniejszych kapciach świata. Czego chcieć więcej?! 

Korzystając z okazji, życzę Wam pięknych, radosnych i wesołych Świąt Wielkanocnych! 
Buziaki!

spodnie - ZARA
koszula - nakd.com
sweter - Joanna Sadowska
torebka - Joanna Sadowska
buty - Vagabond
okulary - zeroUV
choker - Joanna Sadowska 

3 komentarze:

  1. naprawdę fajna stylizacja i super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ogromny ten sweter! Szaleństwo! :D Całość bardzo mi się podoba! I mądrze zrobiłaś z tymi sesjami, ja urwałam się wczoraj, ale było zimno :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger