20/08/17 SUMMER MARINE DRESS


Na zewnątrz deszczowa aura, więc przywołuję wakacyjną pogodę nowym, słonecznym postem! Ostatnio bardzo przypadły mi do gustu asymetryczne spódnice i sukienki, dlatego dzisiaj ponownie wykorzystuję taki element w swojej stylizacji. Lniana sukienka w kształcie litery"A", w biało niebieskie pasy to mój strzał w dziesiątkę na lato! Bardzo lubię w niej falbanę, która została skrojona z koła, dzięki czemu pasy układają się w różnym kierunku, co możecie zaobserwować na zdjęciach. Dzisiejsze dodatki to białe sandały na słupku z TEGO LOOK'U, metaliczna, skórzana torebka, którą widzieliście w TEJ STYLIZACJI oraz moje ukochane okulary Miu Miu. 

Zakładam, dobieram dodatki i JUŻ - za to właśnie uwielbiam sukienki!

Życzę Wam udanego tygodnia, a ja powoli zabieram się za planowanie mojej jesiennej garderoby. 

Buziaki! 

sukienka - Joanna Sadowska
torebka - Joanna Sadowska 
buty - noname 
zegarek - Fossil 
bransoletka - Pandora 

1 komentarz:

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger