BLACK GIRL



Cześć, wracam do Was po tygodniowej przerwie, która była spowodowana mini zawirowaniami ze zdjęciami. Mam nadzieje, że teraz wszystko wróci do normy i zachowam systematyczność jeśli chodzi o wrzucanie nowych postów. Przejdźmy do konkretów. Kiedyś znalazłam w swojej szafie długie, skórzane spodnie niewiadomego pochodzenia. Jednak stwierdziłam, że dużo lepiej będą wyglądały w krótkiej wersji. I tak oto powstały uwielbiane przeze mnie krótkie szorty w nietypowym kolorze. Torebka z frędzlami i szeroki pasek podkreślający talię to mój ostatni hit, który polecam każdemu! Dajcie znać, co myślicie o takim zestawieniu.

XOXO WIXONKA










zdjęcia: Kinga Makulska

koszula - Reserved
spodenki - no name
pasek - no name
buty - Zara
torebka - Zara
okulary - ZeroUV
zegarek - Timex

4 komentarze:

  1. Kolejna świetna stylizacja, bardzo przypadła mi do gustu :D Poza tym masz piękne, zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega się cieszę, że się podoba! :* dziękuję

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, szczególnie te przerobione spodenki. Mało je widać na zdjęciach, ale to był strzał w 10, żeby je obciąć! Podziwiam kreatywność Twoją i Twojej mamy :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ciężko gdziekolwiek znaleźć tak idealnie pasujące krótkie, skórzane spodenki, więc to był bardzo dobry pomysł! :) Zaglądałam na Twojego bloga - świetna praca, będę wpadać! Buźka :*

      Usuń

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger