SUMMER CITY LOOK



Dziś przychodzę do Was z bardzo prostą stylizacją. Sukienka, którą widzicie na zdjęciu miała naprawdę ciężką drogę do tego, aby znaleźć się w tym poście ale UDAŁO SIĘ! Przez te upalne dni stwierdziłam, że muszę ją Wam pokazać, tym bardziej, że jest ona bardzo uniwersalna, a to akurat coś co uwielbiam. Dzieje się tak dlatego, że jeżeli chcemy wyglądać elegancko możemy śmiało zestawić ją ze szpilkami. Natomiast gdy zależy nam na tym, aby strój był komfortowy możemy założyć trampki, espadryle, które teraz królują lub sandały i mamy świetną stylizację na zakupy lub spotkanie ze znajomymi. Ja wybrałam tą drugą opcję, ponieważ zależało mi na wygodzie. Do tego uwielbiana przeze mnie torebka, którą stworzyła mama z przypadkowo znalezionych kawałków skóry, czyli strzał w dziesiątkę! Bardzo lubię te części mojej garderoby, które nie wymagają ode mnie trzymania się jednego stylu i przede wszystkim, które będą wyglądały bardzo dobrze z wieloma różnymi dodatkami. Zapraszam do przeglądania zdjęć i dzielenia się Waszymi opiniami. 

XOXO WIXONKA












sukienka - Joanna Sadowska
torebka - Joanna Sadowska
buty - Badura
zegarek - GinoRossi
pierścionki - prezent od babci
kolczyki - noname
okulary - Aldo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 wixonka - fashion blog , Blogger